Virtual Scream and Wail

. . . for all the fucked-upness. Who will join me?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!1

Never seemed to help me, sorry.

ya know Plains, typing the words didn’t help me much either.

but hearing anyone else’s shared woes chiming in with mine? having an outlet where someone hears me? maybe. :-*

or perhaps I stretch the medium a bit too far here. . .

FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCKKKKK!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

What they said!

My angst sounds more like

Gggrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaahhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhgggggggggggggggg…

:slight_smile:

:frowning:NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Ok.

http://uncyclopedia.org/wiki/AAAAAAAAA!

RRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR

GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGPPPPPPPPUUUULLLLKSSSSSSTTTTTTIIIIIIIIIma

:frowning: :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :’( :frowning: :’( :’( :’(

I have an idea.

I am lost and abandoned and have cut myself off from the feeling. Still it remains with me, and even my most lifeless apathy must find in it its source.

I know that to declare this is to let in the pain, so I have often chosen to live in death instead.

And this I believe is what separates us.

It is hard for me to convey the feeling. It might happen face-to-face, but not like this. To try any more might be to degrade it.

ffffffffessstrrrrrraaaaaaaalllllllllllbbbbbbbbbbiiiiiiiiiiiitttiiiiiiiiiaaaaammmmtoooooooooooooooobbtttoooooooogggetttaaaaareeeeeallllllllllllllllsssssssensssssssssssseeeeeeeoooofmeeeeeeeeeeeebbuttttttttttttttttttttttttttttttyyyyyyoucannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssaaaaaaaaayyyyywwwwhhhhhhaaaaaaattttttrrrrreeeeeeeeeaaaaallllllllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaannnnnnnniiiiiiifffffffffffyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuggggggggggggggggiiiiiiiiivvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttrrrrrrrry.

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllooooooooovvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwooooorrrrrllllllddddddddddddddddddddddddddddddddddddddbbbbbbuuuuttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrdddddddddttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhyou.

I don’t know if it feels good, but it feels good to consider feeling good.
Thanks for an evocative post.

I’m feeling a need to chime in this evening:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh.

STEEEEEEELLLLLLLLLLLLLAAAAAAA!
Wow, my best performance yet. You can stop the ovation now. Oh, you’re too kind! Too kind!

I would just like to add;

please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, please, don’t let them get away with it…

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN’T TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK THIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!! >:( >:( :’( :’( ??? ??? ??? ???

sinister murdering planet paving backwards disconnected FUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCKKKKKKKKEEEEEEERRRRRRRRRSSSSSSSSSS! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK COLUMBUS DAY!@